Klacht indienen
Heeft u een klacht? Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten via onze [klantenservice/contactpagina].
Vermeld hierbij altijd:
-
Uw ordernummer
-
Een beschrijving van de klacht
-
Duidelijke foto’s waarop de klacht zichtbaar is (zo kunnen wij beoordelen of deze gegrond is)
Klachtenafhandeling
-
Na het indienen van een klacht ontvangt u binnen 7 dagen een reactie.
-
In dit bericht geven wij aan welke oplossing wij kunnen bieden.
-
Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Garantie
De garantievoorwaarden verschillen per merk. Voor ieder product hanteren wij de officiële fabrieksgarantie van het betreffende merk.
Wat valt er onder fabrieksgarantie?
-
Horloges: alleen het uurwerk (tenzij er sprake is van een productiefout).
-
Sieraden: alleen productiefouten en materiaalfouten.
Wat valt er niet onder fabrieksgarantie bij horloges?
-
Glas, horlogeband, kroon (tijdinstelhendel), drukknoppen (bijv. stopwatch), siersteentjes, sluitingen, kastbeschadigingen en batterijen.
-
Schade door onjuiste behandeling, onvoorzichtigheid, ongelukjes of normale slijtage.
-
Waterschade (tenzij het horloge als waterbestendig is aangegeven).
-
Zelf (laten) openen van het horloge of reparatie door derden.
-
Zelf inkorten of aanpassen van de band (schakels verwijderen/toevoegen).
Wat valt er niet onder fabrieksgarantie bij sieraden?
-
Breuk (tenzij aantoonbaar een productiefout).
-
Verkleuring door parfum, zeep, water, lotion, haarlak, zout of chloor.
-
Beschadiging door normale slijtage of onjuist gebruik.
-
Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
-
Bewerking of reparatie door derden.
-
Slijtage van de vergulde laag (goud of zilver) door gebruik.
Belangrijke tips
-
Lees altijd de gebruiksaanwijzing en onze aanvullende producttips zorgvuldig.
-
Alleen bij correct gebruik en onderhoud kan aanspraak op garantie gemaakt worden.
-
Indien het product gebreken vertoont die onder de fabrieksgarantie vallen, zullen wij het herstellen of vervangen.
-
Wanneer u zich niet houdt aan de instructies of het product door derden laat bewerken/veranderen, vervalt het recht op herstel, vervanging of vergoeding.
Retourneren
-
Geef uw pakket af bij een PostNL servicepunt.
-
U ontvangt daar een verzendbewijs. Bewaar dit altijd goed.
-
Zonder verzendbewijs zijn wij niet verantwoordelijk voor vermissingen tijdens transport.
-
Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour ontvangt u per e-mail een bevestiging.