

Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Account aanmakenKlachten & Garantie
Klachten
Als u een klacht heeft laat ons dat dan zo snel mogelijk weten via klantenservice/contact. Laat hierin uw ordernummer achter met een beschrijving van de klacht. Graag ontvangen wij ook duidelijke foto’s waarop wij kunnen zien en beoordelen of het een gegronde klacht is.
Je krijgt de volgende dag antwoord waarin we vermelden wat we kunnen doen om u klacht te verhelpen. En wij zullen er alles aan doen om de juiste oplossing te vinden.
U kunt uiteraard over zowel producten als over onze service een klacht indienen.
"Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."
Garantievoorwaarden voor de fabrieksgarantie verschillen per merk. Wij zullen dezelfde garantievoorwaarden aanhouden voor het aangekochte merkproduct. De duur van de garantie wordt vermeld bij de specificaties van het product.
Wat valt er niet onder fabrieksgarantie
Bij een horloge valt alleen het uurwerk onder de garantie. Tenzij er sprake is van een productiefout.
Wat inhoud dat een horlogeband, het glas, de kroon, drukknoppen, siersteentjes, sluitingen, kastbeschadigingen en batterijen niet onder de garantie vallen.
Bij schade aan een horloge valt niet onder de fabrieksgarantie:
- Het glas, de horlogeband, de kroon (waarmee je de tijd instelt), drukknoppen (bijvoorbeeld van de stopwatch), siersteentjes, kastbeschadiging en batterij gelden geen fabrieksgarantie.
- Schade als gevolg van onjuiste behandeling, onvoorzichtigheid, ongelukken en normale slijtage.
- Waterschade tenzij het horloge de vermelding waterbestendig heeft. (Wij zullen dit verder toelichten bij gebruiksaanwijzing producten).
- Bij het zelf openen van het horloge of door andere partij dan LABELDELUXE vervalt de garantie.
- Bij het kleiner laten maken door jezelf of een andere partij dan LABELDELUXE vervalt ook de garantie.
- Bij het verwijderen of toevoegen van schakels valt een horloge niet meer onder het zichttermijn. Oftewel ingekorte horloges vallen niet onder de garantie.
Bij een sieraad valt alleen de materiaalfouten/productiefouten onder de garantie.
Bij schade aan een sieraad valt niet onder de fabrieksgarantie:
- Breuk (tenzij aantoonbaar is dat het een productiefout is).
- Verkleuring door het gebruik van parfum, zeep, water, lotion (bodylotion, zonnebrand creme ), haarlak, zout en chloor.
- Beschadiging van het sieraad door normale slijtage en het niet correct gebruiken of behandelen hiervan.
- Verkleuring door een hoge zuurgraad van je huid.
- Bewerking of reparatie door een andere partij dan Label Deluxe
- Door het dragen en slijten van de vergulde laag (goud of zilver) door het gebruik van jouw sieraad.
TIP: Lees altijd de gebruiksaanwijzing van je aankopen goed op onze site. Zo weet je hoe je met het product om moet gaan. Lees tevens de eventuele tips die wij je geven over de producten. (zie gebruiksaanwijzing producten).
Als het product inderdaad aantoont (zie wat onder fabrieksgarantie valt) dat er gebreken zijn zullen wij het product herstellen of vervangen. Als je je niet houdt aan de door ons en de fabrikant gegeven instructies, als je het product op de verkeerde manier hebt gebruikt of door derden heeft laten maken en het product is bewerkt, dan heb je geen recht op enig herstel, vervanging of vergoeding.
Deze beschrijving doet niets af aan de wettelijke garantie waarop je als consument recht hebt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Geef je pakket af bij een Postnl servicepunt. Wanneer je je retourzending afgeeft, ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed. Zonder verzendbewijs kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor vermissingen van artikelen tijdens een retourzending. Binnen vijf werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen, ontvang jij per e-mail een bevestiging van de ontvangst van het retourpakket.